Sør-Gudbrandsdal Paintballklubb

Living life at 300fps

Om Sør-Gudbrandsdal Paintballklubb

Generell info

Sør-Gudbrandsdal Paintballklubb (SGPB) ble stiftet i 2009.
Vi har pr i dag ca 25 medlemmer.

Styret består av:

Knut Rakstad Pettersen - Leder

Roar Holen - Styremedlem
Annina Blomberg - Varamedlem

Styret kan også nås på (Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.)

Vi kan tilby klubbens medlemmer gode rabattavtaler på ball og utstyr, fri tilgang på luft og bruk av klubbens område i Rudsbygd.
Vi jobber hele tiden med og forbedre tilbudet til våre medlemmer, og gjør årlig endringer på banen for at den skal være i best mulig stand.

Våre områder

Vi disponerer et område i Rudsbygd, ca 4km fra rundkjøringa på Jørstadmoen. Ta av hovedveien ved et skilt hvor det står paintballbane.
Her har vi en skogsbane med en del naturlige dekninger og mange oppbygde dekninger. Vi har blant annet satt opp en "borg" i den ene enden av banen.

Ved inngangen til banen har vi et tilskuerområde som er sikret med 5m høyt sikkerhetsnett.
Her har vi satt opp en gapahuk, tønnegrill og en del benker og bord, så her er det mulig og grille og slappe av mellom rundene.
Det er god utsikt over banen for de som ønsker og se på spillet.

Bilder fra banen finner du i bildegalleriet.

Historie

Noen av medlemmene har spilt paintball i noen år, mens andre er relativt ferske.
I løpet av sommeren 2009 kom det til flere nye spillere, og det ble snakk på og starte en klubb for å få til mer organisert aktivitet.
Utpå høsten ble det holdt stiftelsesmøte og klubbstyre ble valgt. Vi registrerte oss som forening/lag i brønnøysund den 01.12.09.

Målsetting

Vi har som mål og fremme paintball som sport, og øke interessen for paintball i vårt nærområde.
Dagens tilbud til ungdommen er ikke i nærheten av bra nok, og vi ønsker derfor å tilby en actionfylt mulighet til å holde seg i form.

Sør-Gudbrandsdal Paintballklubb 2013 (redigert april 2014)

Org. nr. 994 832 786